Bezsenność, problemy ze snem, melatonina – jak osiągnąć zdrowy sen?

Bezsenność, problemy ze snem, melatonina – jak osiągnąć zdrowy sen?
Bezsenność, problemy ze snem, melatonina – jak osiągnąć zdrowy sen?
5 (100%) 1 vote

Sen jest nam potrzebny tak samo jak woda, jedzenie i powietrze. Bez snu nasz umysł i ciało nie działają prawidłowo. Kiedy dobrze śpisz, twoje ciało w pewnym sensie naprawia się oraz nabiera energii na kolejny dzień. Przejmij kontrolę nad swoim snem i nie pozwól, by coś zakłóciło jego prawidłowy przebieg i pokonaj bezsenność.

Bezsenność problemy ze snem – objawy

Jeżeli kładąc się do łóżka nie możesz zasnąć i przez dużą ilość czasu myśli chodzą ci po głowie bez przerwy, natrętnie świdrując, to masz problem ze snem.

Jeżeli budzisz się w trakcie snu kilka razy przerywając tę jakże ważną czynność, lub gdy budzisz się po kilku krótkich godzinach nie mogąc znów zasnąć, to masz problem ze snem.

Problemy ze snem – przyczyny

Przyczyn może być wiele, powiedzmy sobie o kilku najważniejszych, najczęściej występujących i zarazem najłatwiejszych do wyeliminowania.

Stres – stresujemy się w pracy, w domu, w sklepie czyli w na każdym kroku. Najważniejsze jest odprężenie po całym dniu. Moja rada – przed snem włącz ulubioną muzykę relaksacyjną, zapal świece zapachowe, połóż się na chwilę, zwolnij tempo. Weź gorącą kąpiel z olejkami. Zapomnij o całym świecie, zwolnij.

Alkohol – w małych dawkach pomaga, jednak jeżeli go nadużywasz efekt będzie odwrotny. Alkohol w większych ilościach zaburza sen- nawet gdy będziesz spał dłużej niż zazwyczaj to obudzisz się zmęczony.

Kofeina – rano pomaga nam stanąć na nogi, jednak spożywana w zbyt dużych ilościach w ciągu dnia może spowodować zaburzenia snu. Moja rada – ostatnią kawę pij najpóźniej do 6-7 godzin przed snem.

Odchudzanie a problemy ze snem. Brak snu a tycie.

Czy brak snu może powodować tycie? Niestety tak, ponieważ niedobór snu powoduje wytwarzanie tzw. hormonu apetytu, który odpowiada za wzrost łaknienia.

Za uczucie głodu i sytości odpowiadają dwa hormony: leptyna oraz grelina. Leptyna, której wysoki poziom we krwi powoduje brak apetytu, produkowana jest w komórkach tłuszczowych. Grelina, w przeciwieństwie do leptyny jest odpowiedzialna za wzrost apetytu. Grelina wydzielana jest przez żołądek szczególnie w momencie gdy jest on pusty.

Najprościej mówiąc, dobrze działające hormony podpowiadają nam kiedy mamy zjeść, a kiedy nie. Niestety w przypadku zaburzeń snu i niewyspania hormony te nie działają poprawnie – gdy śpimy za krótko, poziom leptyny spada, a podwyższa się poziom greliny. Czym to się objawia? Wzrasta poczucie głodu a apetyt mamy nawet po spożyciu obfitych posiłków – czujemy się nienasyceni. Ostatecznie zwiększa się poziom odkładanej tkanki tłuszczowej co powoduje otyłość.

Jak skutecznie walczyć z bezsennością?

Przeznacz na sen około 7-8 godzin. Zaplanuj dzień tak, aby snu nie zaburzyła żadna czynność:

– sport jest bardzo ważny jednak uprawiając go przed spaniem narażasz się na zaburzenia snu. Zmęcz się fizycznie jednak tylko w ciągu dnia, to pomoże w zaśnięciu wieczorem,

– nie jedz przed spaniem ale też nie zasypiaj głodny,

– nie rób „drzemek” w ciągu dnia,

– nie pracuj przed zaśnięciem ponieważ zmuszając mózg do działania nie pozwalasz mu się odprężyć,

– wybierając film lub książkę przed zaśnięciem postaw na coś relaksującego, niewzbudzającego emocji – nie zasypiaj przed telewizorem!

– niech sypialnia będzie twoim sprzymierzeńcem – wywietrz pomieszczenie, zasłoń okna i wyłącz urządzenia mogące cię rozproszyć,

– wspomóż się naturalnymi metodami np. preparatem z melatoniną i magnezem na około 30 minut przed planowanym snem.

Polecany i wypróbowany preparat Sleep Well – świetne opinie!

  • Sleep Well to suplement na bazie składników naturalnych. Zawiera melatoninę,  magnez, ekstrakt z liści lekarskiej melisy i kopru, wyciąg z szyszek chmielu zwyczajnego i niacynę.
  • Melatonina – normuje pracę naszego zegara biologicznego, reguluje sen i czuwanie w ciągu doby.
  • Magnez – reguluje wytwarzanie melatoniny,
  • Głóg dwuszyjkowy ( wyciąg z kwiatu głogu dwuszyjkowego) – ma działanie uspokajające, stosowany przy nerwicach i bezsenności, nie ma skutków ubocznych.
  • Ekstrakt z liści lekarskiej melisy oraz z kopru ogrodowego –  pomocne w leczeniu depresji i nerwicy, zmniejszają bezsenność a także wpływa korzystnie na proces trawienia.
  • Niacyna (witamina B3) – wpływa korzystnie na system nerwowy, poprawia ukrwienie skóry oraz kondycję włosów.
  • Wyciąg z szyszek chmielu zwyczajnego – skuteczny przy zasypianiu, o właściwościach uspokajających. Wspiera głęboki i zdrowy sen. 

Sleep Well może być stosowany przez każdą dorosłą i zdrową osobę. Nie jest zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią. W razie wątpliwości, przed zażyciem należy skonsultować się z lekarzem.

Jak Sleep Well bez recepty zwalcza bezsenność?

bezsenność tabletki zdrowy sen  sposoby na dobry sen bez recepty
zadziała wyciszająco na układ nerwowy a w połączeniu z ulubioną muzyką i aromaterapią pomoże ci się zrelaksować i zasnąć

  • zmniejszy stres i napięcie co poprawi jakość twojego snu
  • poprawi twoje samopoczucie, na nowo będziesz cieszyć się życiem
  • nie uzależnia!
  • po prostu śpisz!

Jedno opakowanie Sleep Well zawiera 30 kapsułek czyli wystarczy aż na miesiąc stosowania. Należy przyjąć 1 kapsułkę na 30 minut przed zaśnięciem, popijając dużą ilością wody. Oryginalne tabletki Sleep Well są wyłącznie dostępne przez stronę dystrybutora. Bezpieczne zakupy przez internet,  z szybką dostawą kurierską pod wskazany adres, szybko i wygodnie!

 

Wypróbuj Sleep Well w dobrej cenie!



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *